dă-mi idee

să pot să-ţi spun

ce nu eşti pentru mine


până acum te-am văzut

în genunchi, plânsă

întoarsă pe dos

şi uneori am crezut că eşti fericită.


chiar nu ştiu

ce a rămas din tine

să nu fie şi al meu

totuşi

mă sperie să-mi imaginez

că o să vrei

să-mi răspunzi sincer

într-o zi

Mircea Crişan

8 Responses to

  1. Mircea, tare mult mi-a plăcut poezia. A fost alegerea mea. De acum încolo, vom pune doar poeziile alese de tine.

  2. Fără Sens spune:

    Am şi eu o poezie care aş vrea să apară aici 🙂
    Îmi place ideea voastră .

  3. mircea crisan spune:

    ok. o să-ţi mai dau poezii dar doar dupa ce termin sesiunea. am doar o rugaminte: nu mai pune titluri, ca poeziile mele nu au titluri , că îl las pe cititor să treacă liber de la o poezie la alta.

    merci

  4. Mircea, şi eu sunt cititorul tău. Am înţeles ideea, pe blogul tău. Aici însă am pus o singură poezie. Am ales titlul din acest motiv.
    Baftă la examene!

  5. rose4you spune:

    Si daca raspund sa stii
    ca nu-s vorbe omenesti
    ci dintr-un alt cer
    acela ,in care aplecat
    imi este genunchiul
    iar lacrima e fericirea ,
    nartul in care ma infasor.
    Din mine, doar nemurirea
    nu-ti este a ta …in rest
    poti sa-mi spui fericita…
    desi sufletul plans
    este ,precum pamantul
    sub ploi

    Mircea te implor sa nu te superi,sa ma ierti!dar… nu ma pot abtine ,versurile tale sunt ca o poveste, prin care te poti plimba si poti raspunde cu versuri,imaginandu-ti ca personajele ce vorbesc.

  6. mircea crisan spune:

    esti culmea. e a doua oara cand îţi ceri scuze că-mi comentezi o poezie. ma bucur ca faci asta, ma bucur ca te inspira, mă bucur că trezesc poveşti. îţi mulţumesc pentru replică şi „ţine-o tot aşa”:)
    cu drag mircea

  7. ANNA spune:

    „oamenii nu se mai cauta”
    zise ea, si trase un fum de tigara
    …ochii dusi si in cosul pieptului
    o umbra de pasiune
    un fum ce duce spre cer
    un vis cretin
    suspendat intre 2 minute
    si o pauza lunga
    din viata unui om trist
    „am plecat”
    si dusa-i e urma

Lasă un răspuns

