gânduri simple în cuvinte şi mai simple

Cred că am trăit mai mult decât mi s-a spus

Şi mai cred că am dublul vârstei mele.

Pământul meu e mult mai bătrân,

Cerul meu e mult mai întins,

Stelele mele sunt mult mai multe,

Oceanele mele sunt mult mai adânci,

Munţii mei sunt mult mai înalţi.

Zilele mele sunt zile

Iar nopţile mele sunt nopţi

O separare clară între două vieţi

Una trăită ziua

alergând printre oameni,

Una trăită noaptea

călătorind printre stele.

Mai mult sau mai puţin.

10 Responses to gânduri simple în cuvinte şi mai simple

  1. rose4you spune:

    imi place ideea …ganduri simple…ganduri senine…ganduri de iubire…si putem continua ce-i drept, fiecare ,dupa cum isi cunoate gandul….
    Sa-ti fie ocrotite gandurile de ingerii albi aripe!

  2. Rose Lorelei, la mine totul trebuie să fie simplu. Cum mă complic un pic, cum se încurcă iţele. Eu fiind o fiinţă „complicată” 😀 . Mă mai prostesc şi eu, nu mă lua în seamă.

  3. mircea crisan spune:

    rebel
    trăiesc mai mult pentru tine
    să separ noaptea de femeie
    şi tropotul zilei
    îm-păcat

  4. Mircea, când îmi dai o poezie să o postez aici?

  5. rose4you spune:

    Cand rebel ii imparti noptii splendori de femeie , sa-i asezi cu grija, ca o pelerina, peste umerii goi,aripi-petale de ingeri si ruga sa-i daruiesti buchet de im-pacare.

    Mircea felicitari !-faina ideea „noptii femeie” (sper sa nu te superi ca am indraznit sa continui imaginea/imaginatia)

  6. mircea crisan spune:

    se poate, daca vrei. merci

  7. Mircea, ţi-am trimis adresa mea de e-mail. Mulţumesc 😀

  8. mircea crisan spune:

    🙂 ma bucur ca am reusit sa trezesc interesul şi mă bucur ca începe povestea acestui blog sa fie atelier de creatie. ar fi super sa continue asa, ca după părerea mea este cat se poate de folositor, cu un drum vedem la cald ce reacţii provoacă anumite versuri.

    lorelai, eşti deja în lista mea de mess, iar poezia e simplu sa o gasesti. poti chiar sa preiei de pe blogul meu ceea ce crezi ca ar putea stârni interes şi care ar putea fi dezbătut şi aici. cu drag. mircea

  9. Mary Grey spune:

    minunate versuri!
    felicitari!

  10. Mircea, să vedem, deci 😀
    Nu mă mai lăsa pe mine să aleg, că nu-i tot una. Dă-mi tu, ce poezie vrei tu, care îţi este cea mai dragă.
    .
    Mary Grey, Copilaş, doar nişte gânduri. Te pup. Şi nu uita: aştept să scrii!

Lasă un răspuns

